Washington, D.C.

 
Här är lite bilder från när jag var i Washington, D.C och då menar jag verkligen lite! Jag tror aldrig att jag har tagit så många bilder på en resa då jag är totalt värdelös på att fota och jag tycker att de är tråkigt. Jag hade det riktigt trevligt i Washington det var kul att se något nytt och träffa nya människor, trots att vi var där i bara 24 timmar så lyckades vi hinna se det mesta. Som sagt är detta inte alla mina bilder från resan men jag kommer nog att lägga upp några fler om ett tag. 
Har inte hunnit blogga då jag kom hem sent på lördag kväll från Florida och sen så var jag och firade Neil som fyllde 1 igår!(värdbarnet som Lisa tar hand om) Sen senare åkte jag och Lisa och kollade på den sista Hunger Games gud va den var bra klart värd att se och idag har jag jobbat hela dagen då jag från och med nu måste vara med Colin i hans skola, fråga mig inte varför det är bara töntigt.
 

Kommentera här: